Hvad er vigtigt, når I skal vælge en god udbyder til jeres nye webshop? Kodeordene er kvalitet, stabilitet og høj konverteringsrate. Er det fremmedord for jer? Så læs med her, det er faktisk ret enkelt.
Kvaliteten ligger ikke i prisen, men i de penge, I IKKE bruger, når I vælger den billige webshop-løsning. Med andre ord, vælg ikke den billigste webshop-løsning, det bliver dyrere for jer i sidste ende. Det bliver dyrere, fordi det kan koste en masse tid og måske også penge, når der gang på gang er tekniske problemer med den billige løsning. I kan selvfølgelig være heldige, at I slipper for sådanne tekniske problemer, men tør I tage chancen? Det bliver dyrere, fordi I risikerer at miste kunder, der enten opgiver at bestille på webshoppen eller som ikke vender tilbage, fordi det var for besværligt første gang, de bestilte. Og så bliver det naturligvis dyrere, hvis det i sidste ende kommer dertil, at I alligevel skal investere i den lidt dyrere webshop-løsning, som I burde have købt fra starten.
Stabilitet og…
…konverteringsrate. Stabilitet betyder, at det hele virker, hver gang. Både for jeres firma og for kunderne. Kunderne undgår besvær med at surfe rundt på webshoppen, det er nemt for dem at finde og betale produkterne, og det er nemt for jer at servicere kunderne og modtage betalingen. En stabil webshop er en økonomisk webshop – både penge- og tidsmæssigt for jer og for jeres kunder.
En webshop bør være så konverteringsdygtig om mulig. Webshop-udbydere som Dyngby.com er kendte for at være konverteringsdygtige på alle enheder – også de nyeste. En høj konverteringsrate sikrer, at jeres webshop er let tilgængelig og brugervenlig for kunderne uanset hvilken enhed, de bruger til at logge på med: Computeren, iPad’en, laptoppen eller deres smartphone. En webshop, der tager for lang tid at komme rundt på eller bare at komme ind i, bliver hurtigt erstattet af konkurrentens webshop. Prisen er ikke længere det eneste konkurrenceparameter på nettet…